Pedoman

peNGiKuT

Thursday, January 17, 2013

Kelantan vs Tentera Johor Darul Takzim

Setiausaha Agung FAM Datuk Azzuddin Ahmad merasakan dia antara orang hebat sebab dijawatan dia ada perkataan 'agung' maka org lain yang pegang jawatan Naib Presiden tak leh buat apa-apa kenyataan sebab tak ada Naib Presiden Agung..Presiden FAM dan Timblan Presiden FAM tak perlu tambahan agung dijawatannya sebab mereka ada golongan 'agung'. Sebab itu Timbalan Presiden FAM yang sorang lagi Tan Sri Annuar Musa kena belasah dalam AJK FAM sebab dia bukan dari golongan 'agung'. Sebab tu kakah Timbalan Presiden FAM bila tegur bolasepak Malaysia tidak dikenakan tindakan sedangkan TSAM kena hukuman 2 tahun lebih...

Sekarang berkaitan dengan isu Johor Mutan Force (JMF) yang datang ke stadium di Kota Bharu dengan lengkap bersenjata. media mempersoalkan kenapa perkara ini boleh berlaku. untuk tindakan FAM, Datuk Azzuddin Ahmad kata FAM tidak menerima aduan rasmi. rujuk kes Kelantan vs Selangor yang berkaitan kekasaran 2 pemain selangor terhadap pemain kelantan, FAM suruh buat aduan dan apabila aduan dibuat KAFA dihukum juga kerana ada kekasaran pemain Kelantan ke atas pemain Selangor walhal selangor tak buat aduan pun..

Jadi kawe buat kesimpulan lepas aduan dibuat maka KAFA akan dihukum kerana tidak menyediakan Kelantan Military Force sendiri....hahahahaha. Lepas tu cuba tengok sebahagian 200 penyokong JDT...acu tengok stail rambut puak-puak dia..macam rambut askar..kemudian bom asap..datang dari mana ??? dari kawasan berhampiran penyokong Johor kan....Jahat mainan kakah Tengku Mahkota Johor ni sebab tu kawe kekal sampai la ni takkan angkat sembah ke puak-puak ni..doa dalam solat jumaat pun kawe tak rajin amin utk raja-raja..

TMJ kata kehadiran JMF sebab Sultan Johor nak hadir...hahahaha...bodoh sungguh statement tu..tapi gak dah bodoh supo lembu maka tahap tu la TMJ

Kalu ada orang Kelate kata kena sabar, kita orang baik, kita jaga agama maka kawe cadang orang tu buang la 03 dalam IC tu sebab kes bawak askar sampai ke dalam stadium ni kawe rasa memang macam nate JMF dan TMJ ni pijak kepala arwah mak kawe masa nak tanam mayat...paham-paham diri la belaka maksud kawe..takkan kelih saja...

No comments: